Klachtenregeling

 

De medewerkers van onze huisartsenpraktijk doen hun uiterste best om goede huisartsenzorg te leveren aan alle patiënten.

Toch kan het zo zijn dat er voor u als patiënt een reden is om een klacht te uiten over de geleverde huisartsenzorg.

U kunt uw klacht mondeling melden aan een van de medewerkers of aan de praktijkhouder(dr. Blokland). Ook kunt u uw klacht schriftelijk indienen aan het adres van de huisartsenpraktijk onder vermelding van uw naam en contact gegevens. Hiervoor is een formulier verkrijgbaar bij de assistente. Er zal binnen een aantal werkdagen contact met u worden opgenomen door de Praktijkhouder (klachtencoördinator) Daarna zal de klacht zo laagdrempelig mogelijk met u worden besproken en behandeld. U kunt er op vertrouwen dat uw klacht zorgvuldig behandeld wordt.

Heeft u hulp of advies nodig buiten de huisartsenpraktijk om, dan kunt u zich wenden tot:

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE): https://www.skge.nl of tel. nr: 088-0229100

Of kijkt u op de site van de Rijksoverheid: waar kan ik terecht met een klacht over een arts of zorginstelling

 

 

 

Nieuwsbericht

 

Lijkt het je leuk om bij ons in de praktijk te werken of wil je meer informatie neem dan contact op

via email: receptbl@xs4all.nl