Werkwijze praktijk
Door het persoonlijke karakter van de praktijk mag u rekenen op laagdrempelig contact met de huisarts.
Wij werken altijd op afspraak. Deze afspraak kunt u telefonisch maken.
Voor het bespreken van uitslagen van een onderzoek zal de dokter of de assistente u volgens afspraak terug bellen om de uitslag met u te bespreken of de resultaten door te geven.
Wij zijn de hele dag van 8.00-17.00 uur telefonisch bereikbaar. Wij maken gebruik van een telefooncentrale met keuze toetsen. Luister alstublieft de hele tekst af voordat u een keuze maakt. Bij uitsluitend spoedgevallen kunt u meteen toets nr. 1 in toetsen.
Bij telefoon of internet storing is de praktijk bereikbaar via telefoonnummer 06-492206870.
Voor het maken van afspraken, aanvragen van visites, het bestellen van herhaal recepten en het stellen van vragen kunt ons bellen op onderstaande tijden.
Tussen 8.15-10.00 uur bellen voor afspraken en aanvragen van visites
Tussen 10.00-11.00 uur koffiepauze en overleg (alleen bereikbaar voor spoed)
Tussen 11.00-12.30 uur bellen voor afspraken en andere vragen.
Tussen 12.30-13.30 uur lunchpauze. (alleen bereikbaar voor spoed)
Tussen 13.30-16.00 uur bellen voor overleg met de assistente, voor administratieve zaken en andere vragen.
Tussen 16.00-17.00 uur bereikbaar voor spoed.
Klachtenregeling
De medewerkers van onze huisartsenpraktijk doen hun uiterste best om goede huisartsenzorg te leveren aan alle patiënten.
Toch kan het zo zijn dat er voor u als patiënt een reden is om een klacht te uiten over de geleverde huisartsenzorg.
U kunt uw klacht mondeling melden aan een van de medewerkers of aan de praktijkhouder(dr. Blokland).Ook kunt u uw klacht schriftelijk indienen aan het adres van de huisartsenpraktijk onder vermelding van uw naam en contact gegevens. Hiervoor is een formulier verkrijgbaar bij de assistente. Er zal binnen een aantal werkdagen contact met u worden opgenomen door de Praktijkhouder (klachtencoördinator). Daarna zal de klacht zo laagdrempelig mogelijk met u worden besproken en behandeld. U kunt er op vertrouwen dat uw klacht zorgvuldig behandeld wordt.
Heeft u hulp of advies nodig buiten de huisartsenpraktijk om, dan kunt u zich wenden tot:
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE):https:// www.skge.nl of tel. nr: 088-0229100
Of kijkt u op de site van de Rijksoverheid:waar kan ik terecht met een klacht over een arts of zorginstelling